micho18 micho18
65
BLOG

Moja kampania majowa !!

micho18 micho18 Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Cóż no i zaczęło się. Napoleon miał swoje kampanie, Batory i wielu innych. Teraz przyszedł czas na mnie. Kampania majowa, która potrwa o 12 maja. Będzie bardzo ciężko. Wiem to już po dzisiejszym dniu. Etap który miał byc przyjemny stał się udręką (a szczególnie jego druga częśc). A będzie jeszcze gorzej. Przede mną m.in "królowa nauk" a także "obcy". Wiadoma rzecz co najbardziej spędza sen z mych powiek. Tutaj prezentuje pewien utwór który jakoś dziwnie wydaje mi się znajomy i prawdziwy :)

http://www.youtube.com/watch?v=yBszRC3Xwbw

A tu jeszcze coś. Sprawa kolejna. :) KAPITALNY FRAGMENT JEDEN Z MOICH ULUBIONYCH. Nie wiem czemu ale im bliżej 6 maja bawi mnie coraz mniej :)

http://www.youtube.com/watch?v=-SdzXkTJGG8

Tęsknie za chwilą gdy 13 maja będę mógł powiedziec WRESZCIE KONIEC !! WOLNOŚC :)

PS. Proszę również cały czas o głosowanie na mnie w konkursie na Dziennikarza Obywatelskiego 2010. Obecnie jestem 2. SMS o treści dzob.398 na numer 7055. Koszt to 62 grosze za smsa.

micho18
O mnie micho18

Szczery, nie nawidzę kłamstwa i obłudy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości